Polityka Prywatności

Dbamy o to aby jak najbardziej ułatwić Klientom naszego sklepu dokonywanie zakupów i aby transakcje te były dla nich bezpieczne. W tym celu strona www.woodrich.pl jest wyposażona w narzędzia które przetwarzają dane osobowe. W naszej Polityce prywatności chcemy wytłumaczyć naszym Klientom jakie dokładnie dane są przetwarzane, w jakim celu to robimy i jakie są możliwości z tym związane.

Zasady polityki prywatności

1. Administratorem danych osobowych czyli podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie danych jest właściciel strony internetowej www.woodrich.pl

Jakie dane zbieramy?

1. Podczas wizyty na naszej stronie, nasz system serwerów rejestruje dane komputera odwiedzającego, niezbędne dla zapewnienia funkcjonalności i działania systemu:

  • adres IP komputera,
  • datę i godzinę wywołania i trwania odwiedzin,
  • ilość przesyłanych danych,
  • informację o ewentualnych błędach wynikłych podczas przekierowania,
  • dostawcę internetu który składa zapytanie,
  • wyszukiwarkę przy użyciu której nastąpiło przekierowanie na naszą stronę.

Dane te nie obejmują danych osobowych takich jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu itp.

2. Bardziej szczegółowe dane gromadzimy w celu wykonania umowy. Dane osobowe, teleadresowe takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania ewentualnie numer telefonu czy adres e-mail są przez nas wykorzystywane w celu realizacji zamówienia i dostarczenia towaru do klienta. Przekazujemy te dane firmie kurierskiej, która zostanie przez Państwa wybrana w procesie zamówienia. Podobnie jak z metodą płatności. Zależnie od wybranego przez Państwa pośrednika w płatnościach, odpowiednie dane są przekazywane instytucji płatniczej, która obsługuje Państwa płatności celem realizacji zamówienia.

3. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL)

W jakim celu zbieramy dane?

1. W celu wysłania newslettera (po wyrażeniu zgody) 2. W celu marketingowym i promocyjnym (do reklamy GoogleAdwords) 3. W celach analitycznych ( do wykorzystania w narzędziu Google Analytics 4. Zbieramy dane zapisane w cookie aby dopasować treści do Państwa potrzeb. Jako „treści” rozumiemy to, co publikujemy na naszej stronie. Dane zapisane w cookie pozwalają nam utrzymać poprawne działanie serwisu, sprawdzić potrzeby użytkowników strony za sprawą monitorowania sposobu korzystania z naszej strony. Dzięki temu możemy lepiej dopasować treści do konkretnego użytkownika. Zbieranie danych cookies jest poparte wyrażoną przez nich zgodą. 5. Po wyrażeniu zgody przez użytkownika, za pomocą zgromadzonych danych (cookies) możemy dopasować wyświetlane reklamy aby były dla niego bardziej interesujące.

Inni odbiorcy

1. W celu wysłania newslettera (po wyrażeniu zgody)

2. W celu marketingowym i promocyjnym (do reklamy GoogleAdwords)

3. W celach analitycznych ( do wykorzystania w narzędziu Google Analytics

4. Zbieramy dane zapisane w cookie aby dopasować treści do Państwa potrzeb. Jako „treści” rozumiemy to, co publikujemy na naszej stronie. Dane zapisane w cookie pozwalają nam utrzymać poprawne działanie serwisu, sprawdzić potrzeby użytkowników strony za sprawą monitorowania sposobu korzystania z naszej strony. Dzięki temu możemy lepiej dopasować treści do konkretnego użytkownika. Zbieranie danych cookies jest poparte wyrażoną przez nich zgodą.

5. Po wyrażeniu zgody przez użytkownika, za pomocą zgromadzonych danych (cookies) możemy dopasować wyświetlane reklamy aby były dla niego bardziej interesujące.

6. W celu realizacji umowy – umożliwienia dokonania płatności, wysyłki towaru pod podany adres

7. Dane takie jak data urodzin są okazyjnie wykorzystywane do organizowania promocji np. urodzinowych

Partnerzy

1. W celu realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych, przekazujemy dane osobowe następującym podmiotom: DHL, Poczta Polska, Paczkomaty, PayPal, PayU

Inni odbiorcy

1. Jeśli wymaga tego od nas obowiązujące nas prawo, musimy przekazać dane osobowe uprawnionym do tego podmiotom, takim jak sądy, urzędy skarbowe czy organy ścigania.

Twoje prawa

1. Tam, gdzie wymagana jest zgoda na wykorzystywanie danych osobowych, jest także możliwość cofnięcia tej zgody. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo na adres. biuro@nanogrp.com.

2. Użytkownik ma dostęp do wglądu do swoich danych osobowych. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo na adres biuro@nanogrp.com, a prześlemy odpowiedni plik z danymi.

3. Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

4. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej, lecz wiąże się to z ograniczeniem możliwości korzystania ze wszystkich funkcji serwisu.

Jak długo przechowujemy dane?

1. W przypadkach, gdy przetwarzamy dane w oparciu o zgodę użytkownika, jego dane osobowe będą przechowywanie do czasu zakończenia realizowania przez nas transakcji, której dotyczyła wyrażona zgoda, ale nie dłużej niż do czasu ewentualnego cofnięcia przez użytkownika zgody.

Kontakt

https://abi.giodo.gov.pl