Czas i koszt dostawy
Poniżej udostępniamy wszelkie informacje dotyczące oferowanych przez nas form dostawy mebli i dekoracji, czasu dostawy oraz kosztów wysyłki. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami
Szczegóły
Koszt wysyłki dla danego produktu określony jest na Stronie Produktu oraz Koszyku. Gdy przy produkcie nie określono kosztów transportu, oznacza to iż dostawa produktu jest darmowa i zostanie zrealizowana najpóźniej w terminie 2-14 dni od daty dokonania zakupu przez Klienta.
Towary kwalifikujące się do wysyłki kurierskiej wysyłamy kurierem UPS lub JAS FBG. Koszt takiego transportu ustalany jest indywidualnie dla danego produktu a jego wartość określona w Koszyku i wynosi od 20-120 zł brutto.
Towary niekwalifikujące się do wysyłki kurierskiej z racji gabarytu, wielkości lub konstrukcji, określone mianem niestandardowe, dowozimy transportem własnym Sklepu pod adres wskazany przez Kupującego. Koszty takiego transportu określone zostały w zestawieniu poniżej:
- Zakupy powyżej 10000 zł darmowa dostawa w każdy zakątek Polski w przeciągu 2-14 dni od daty dokonania zakupu.
- Zakupy 5.000-10000 zł koszt 200 zł w każdy zakątek Polski w przeciągu 2-14 dni od daty dokonania zakupu.
- Zakupy 2000-5000 zł koszt dostawy 150 zł w każdy zakątek Polski w przeciągu 2-14 dni od daty dokonania zakupu.
- Zakupy do 2000 zł koszt dostawy 100 zł w każdy zakątek Polski w przeciągu 2-14 dni od daty dokonania zakupu.
Koszty transportu nie zawierają usługi wniesienia, rozpakowania oraz ustawienia mebli które to są dodatkowo płatne a których koszt wymaga ustalenia drogą mailową pod adresem: biuro@woodrich.pl
Za koszt dostawy oraz usługi wniesienia, rozpakowania oraz ustawienia mebla zostanie wystawiony klientowi dokument zakupu w postaci Faktury VAT lub paragonu, zgodnie z dyspozycją Klienta przesłaną drogą mailową na adres: biuro@woodrich.pl. Gdy Klient nie wyda takiej dyspozycji najpóźniej do dnia dostawy zakupionego towaru, wystawiony zostanie paragon z kasy fiskalnej.
Dostawy zakupionych mebli i dekoracji realizujemy zazwyczaj własnym, wyspecjalizowanym transportem, gwarantując jakość tak wykonanej usługi. Harmonogram dostawy, czyli kolejność, przybliżona godzina i data dostaw do poszczególnych Klientów ustalana jest w porozumieniu z Klientem drogą mailową poprzez: biuro@woodrich.pl., a w rzeczywistym czasie dostawy także przez kontakt telefoniczny z kierowcą dostarczającym zakupiony towar. Numer telefonu do kierowcy zostanie Klientowi przesłany drogą mailową, najpóźniej w dniu dostawy. Raz ustalony Harmonogram dostawy nie może zostać zmieniony.
Ewentualna zmiana terminu ze strony klienta, zmienia zobowiązania sklepu co do terminu dostawy.W przypadku gdy Klient nie zdecydował się lub nie jest w stanie w umówionym terminie skorzystać z transportu Sklepu, winien odebrać zakupiony towar osobiście w Toruniu, ul. Lelewela 33 lub z magazynu ul. Skłodowskiej-Curie 73 w przeciągu 30 dni od daty dokonania zakupu w Sklepie. Po przekroczeniu tego terminu może zostać klientowi naliczona opłata magazynowa w wysokości 1% wartości zakupionego towaru dziennie.
Regulamin wnoszenia, rozpakowywania i ustawiania mebli
Wnoszenie, rozpakowywanie i pomoc w ustawianiu mebli jest usługą płatną. Cena za wnoszenie zależy od wielkości i wagi mebla, oraz od skali trudności przy ich wnoszeniu, np. wąskie schody, wnoszenia na piętra, itp.
Samodzielne wniesienie niewielkiego mebla przez kierowcę, lub jego pomoc przy wniesieniu średniej wielkości mebla kosztuje 50 zł. Wnoszenie dużego mebla, wymagającego pracy dwóch osób kosztuje od 100-190 zł. Koszt wnoszenia kilku mebli nie przekracza na ogół kwoty 300 zł. Ceny te mogą ulec zmianie w przypadku trudnych warunków wykonania zlecenia. Niewielki odsetek mebli z oferty Bramble wymaga montażu np. przykręcenia nóg do stołu, skręcenie łóżka lub ustawienie oraz skręcenie części kredensu. Ewentualny montaż mebli jest dodatkowo płatny w kwocie 50 zł od mebla.
Usługę wnoszenia mebli bądź ich skręcania zleca się poprzez formularz Uwagi podczas finalizacji transakcji kupna w Koszyku, bądź poprzez email: biuro@woodrich.pl. W polu tym prosimy o pisemną deklarację na zapotrzebowanie tego typu usługami. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową bądź telefoniczną, potwierdzając możliwość wykonania usługi. Usługa wnoszenia, rozpakowania i ustawienia mebli wymaga zaplanowania i zaangażowania odpowiedniej ilości personelu, do jej sprawnego przebiegu. Z tego powodu wymaga wcześniejszego potwierdzenia a z naszej strony przygotowania, by proces przebiegł sprawnie i bezbłędnie. Klient zostanie poproszony o wpłatę kwoty wycenionej usługi najpóźniej do dnia poprzedzającego wykonanie zlecenia. Podane ceny wnoszenia i rozpakowywania są cenami netto.
Z poważaniem
Fiałkowski Jacek